پنجمین نمايشگاه بين المللي صنايع و ماشين آلات كشاورزي بكار خود پايان داد
١٣٩٣/٠٩/٢٣
پنجمین نمايشگاه بين المللي صنايع و ماشين آلات كشاورزي بكار خود پايان داد
 
پنجمین نمایشگاه بين المللي کشاورزی،نهاده ها،آبیاری،آبرسانی،صنایع و ماشین آلات از تاریخ 18 لغايت 21آذر ماه با مشارکت 70 موسسه و شركت داخلي و نمایندگان شرکت های خارجي به مدت 4 روز و در فضایی به مساحت 3600 مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین  برگزار گرديد .
در روز پایانی نمایشگاه نیز با اهدا لوح تقدیر و تندیس از زحمات مشارکت کنندگان تجلیل شد. شايان ذكر است این نمایشگاه با استقبال چشمگیری از سوی بازدیدکنندگان و متخصصین مربوطه رو به رو شد.
مشارکت کنندگان نمایشگاه فوق از استانهای تهران،اصفهان،زنجان،قزوين،قم،خراسان رضوي،كرمان،البرز، گرگان، همدان و مركزي و نمايندگان خارجي از كشورهاي هلند، برزيل، سريلانكا، اسپانيا،نروژ،دانمارك، فرانسه،بلژيك،امريكا،انگليس، آلمان،هند، چين،تايوان ،تركيه، آذربايجان،ارمنستان ،تركمنستان،سوئد، سوئيس و ايتاليا حضور داشتند.
از جمله اهداف برپایی این رويداد اقتصادي می توان به ایجاد فضای رقابتی جهت ورود به بازارهای جدید،ارائه توانمندی های مشارکت کنندگان،اخذ سفارش از مشتريان ،گسترش كانالهاي توزيع و ايجاد نمايندگي،تبادل اطلاعات و تجربيات،معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان،سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان،افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی اشاره نمود.