برگزاری انتخابات ریاست هیئت دوچرخه‌سواری استان قزوین
١٤٠٣/٠٥/٠٣
برگزاری انتخابات ریاست هیئت دوچرخه‌سواری استان قزوین
 
🔰برگزاری انتخابات ریاست هیئت دوچرخه‌سواری استان قزوین با حضور دکتر اعلایی مقدم مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین و دکتر اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور
🔹️در این جسله که صبح امروز برگزار شد، احمدخورگامی با کسب ۲۰ رای از ۲۰ رای اخذ شده به مدت ۴ سال به عنوان رئیس این هیئت برگزیده شد.
🔸️ در ادامه جلسه مهندس خورگامی لیست پیشنهادی اعضای هیئت رئیسه خود را اعلام کرد و پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه، سرکار خانم طاهره پورحیدری به عنوان نایب رئیس آقایان مجید دقیقی، اسماعیل عرشیان و پیمان خداداده به عنوان اعضای هیئت مدیره و جناب آقای یاسر بابایی به عنوان خزانه دار این انتخابات برگزیده شدند.
🔹️در ادامه دکتر اعلایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ضمن عرض خیر مقدم به دکتر اسدی و  تبریک به مهندس خورگامی و اعضای منتخب هیئت رئیسه از مهندس خورگامی و دیگر اعضاخواست، ضمن جوان گرایی و استفاده از تجربیات پیشکسوتان استان قزوین سیر تحولی را در ورزش دوچرخه‌سواری استان ایجاد نمایند و توجه ویژه به قهرمانی را سرلوحه کار هیئت قرار دهند.
🔸️دکتر اسدی نیز ضمن تبریک به مهندس خورگامی و دیگر اعضا بیان کرد: هیئت دوچرخه‌سواری منتخب، باید با دیدفنی و مدیریتی کسب مدال و قهرمانی اولویت بندی شود.
🔹️وی در ادامه تشریح کرد: ورزش دوچرخه‌سواری با توجه به تفاوت و تنوعی که دارد جزء ورزش های پر هزینه به حساب می آید و باید برای رفع دغدغه‌های ورزشکاران و دوچرخه‌سواران عزیز ترتیبی اتخاذ شود تا با جذب حامیان مالی و اسپانسری مشکلات و زیر ساخت های ورزش دوچرخه‌سواری استان برطرف شود.