نمایشگاه فروش بهاره 1403
١٤٠٢/١٢/٢٢
نمایشگاه فروش بهاره 1403
 
نمایشگاه فروش بهاره

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین

احمد خورگامی مدیرعامل این شرکت اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به روزهای پایانی سال و شب عید، اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه خرید کالا و اقلام  اساسی مورد نیاز خانواده های ایرانی در زمینه پوشاک، کیف و کفش مواد غذایی،  شیرینی، شکلات و آجیل افزایش قابل توجهی پیدا می کند.

وی گفت: با توجه به این امر نمایشگاه فروش بهاره بستر مناسبی برای دسترسی آسان و راحت همشهریان عزیز برای تهیه کالاهای اساسی فراهم می کند.



این مسئول اضافه کرد: این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت،  شرکت نمایشگاه های بین المللی و اتاق اصناف مرکز استان قزوین برگزار خواهد شد.


خورگامی خاطر نشان کرد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می شود از لحاظ کیفیت و قیمت مورد تایید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بوده و بازرسان این سازمان در طول برگزاری این نمایشگاه بر نحوه فروش و عملکرد مشارکت کنندگان نظارت خواهند داشت.

وی بیان کرد : این نمایشگاه با حضور بیش از ۲۰۰ مشارکت کننده در حوزه گوشت قرمز، مرغ، آجیل و خشکبار، برنج با نرخ مصوب دولتی، شیرینی و شکلات، میوه، کیف و کفش، پوشاک و....برگزار می گردد.

این مسئول یادآور شد: نمایشگاه بهاره به مدت ۷ روز و برای دسترسی راحت تر مردم از ساعت ۱۱ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جهت بازید عموم دایر خواهد بود.