سومین نمايشگاه تخصصي برق،الكترونيك و اتوماسیون صنعتی بكار خود پايان داد
١٣٩٣/٠٩/١٥
سومین نمايشگاه تخصصي برق،الكترونيك و اتوماسیون صنعتی بكار خود پايان داد
 
اين نمايشگاه از 11 لغايت 14 آذر ماه به مدت 4 روز در فضايي به مساحت 1000 متر مربع با حضور 40 مشارکت کننده  برگزار گرديد .
مشارکت‌کنندگان محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه‌های تجهیزات برقی ، اتوماسیون صنعتی ،تابلو برق،  انواع سیم و کابل، دوربین‌های مداربسته، ،سیستم‌های امنیتی، وسایل توزیع و کنترل نیروی برق، لامپ و صنایع روشنایی در معرض دید بازدیدکنندگان و متخصصین قرار دادند.
 ایجاد فضای تخصصی و آشنایی هرچه بیشتر متخصصان با این بخش و تکنولوِژی‌های جدید، شناخت فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری و ایجاد فضای رقابتی برای ورود به بازارهای جدید، سنجش توان رقابتی مشارکت‌ کنندگان و تحقیق و بازاریابی از جمله اهداف برگزاري سومین نمایشگاه صنعت برق، الكترونيك و اتوماسیون صنعتی بود.
شايان ذكر است مشارکت‌کنندگان نمايشگاه فوق از استان‌های تهران، البرز، قزوین،اصفهان و زنجان حضور داشتند و در روز پایانی نمایشگاه نیز با اهداء لوح تقدیر از زحمات مشارکت کنندگان تجلیل شد.
سومین نمايشگاه تخصصي برق،الكترونيك و اتوماسیون صنعتی در مدت برگزاری از ساعت  15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه مندان دایر بود.