برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، داروهای دام پزشکی، ماشین آلات و صنایع وابسته از 2 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین
١٤٠٢/٠٨/٠٢
برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، داروهای دام پزشکی، ماشین آلات و صنایع وابسته از 2 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، احمد خورگامی مدیرعامل این شرکت بیان داشت:
برگزاری نمایشگاه دام و طیور فرصت بسیار مناسبی را برای شرکت های فعال در این صنعت فراهم می نماید تا دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت ها و نوآوری های خود را هدایت نمایند.
 
وی افزود: در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، داروهای دام پزشکی، ماشین آلات و صنایع وابسته در تاریخ 2 لغایت 5 آبان ماه 50 مشارکت کننده در قالب 36 غرفه تولیدات و محصولات خود را در حوزه های ماشین آلات خوراک دام و طیور، آبزیان، مکمل ها و آنزیم ها، تجهیزات مرغداری دستگاه های جوجه کشی و سیستم های تهویه مختص مرغداری و سالن های گلخانه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه قزوین اظهار داشت: 75 درصد مشارکت کنندگان محصولات تولید داخل و حدود 35 درصد مشارکت کنندگان از استان قزوین را به معرض نمایش خواهند گذاشت.
 
این مسئول بیان کرد: ارائه آخرین دستاوردها و فناوری ها در زمینه های مرتبط با عنوان نمایشگاه، ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان استانی و کشوری در جهت ارتقا کیفیت و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان، ایجاد و گسترش  نمایندگی های شرکت های معتبر ملی در سطح استان از اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه این نمایشگاه برای معرفی کالاها و محصولات جدید، ایجاد فرصت تعامل با تولیدکنندگان،  بازرگانان و متخصصان این بخش، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی، ایجاد فرصت مذاکرات حضوری و عقد قراردادهای کاری و... فضای مناسبی را فراهم می نماید، مشارکت کنندگان با حضور در این رویداد اقتصادی می توانند بهره وری و بازخورد مطلوب تری را داشته باشند و برگزاری این نمایشگاه گام مهمی در راستای ارتقاء اقتصاد دامپروری و دامپزشکی استان خواهد بود.
 
خورگامی در پایان یادآور شد: در مدت برگزاری نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین پذیرای بازدیدکنندگان و متخصصان خواهیم بود.