نمایشگاه صنعت مالی در قزوین افتتاح شد
١٤٠٢/٠٥/٢٩
نمایشگاه صنعت مالی در قزوین افتتاح شد
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزویناولین نمایشکاه تخصصی صنعت مالی با حضور رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، حاجی خانی مشاور استاندار و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان قزوین، اسلامی صدر فرماندار شهرستان قزوین، خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین و جمعی از مدیران کل و مسئولین استانی، عصر سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گشایش یافت.
علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری در مراسم افتتاح نمایشگاه اظهارداشت: اقتصاد کشور ما بانک محور است و در این راستا ابزارهای مالی بیشتر به بانک ها مرتبط بوده و وابستگی دارند.

رحمانی افزود: مدیران واحدهای صنعتی باید وابستگی خود به منابع مالی بانکها را کاهش دهند و دنبال منابع دیگر مالی باشند تا فعالیت هایشان تسریع شود.

این مسئول بیان کرد: بسیاری از صاحبان صنایعی که در قزوین مستقر هستند نمی‌توانند از طریق بورس منابع مالی خود را تامین کنند در حالی که این ظرفیت می توان کمک موثری در اجرای طرحها باشد.

رحمانی یادآورشد: عملکرد سیستم بانکی در استان رضایت بخش است اما سقف پرداخت تسهیلات محدود است و این موضوع باعث شده بسیاری از مدیران صنعتی حساب های خود را به تهران منتقل کرده و از مرکز درخواست تسهیلات کنند.

وی برگزاری نمایصگاه تخصصی صنعت مالی را فرتی برای آشنایی مدیریان و فعالان بخش خصوصی با بازارهای سرمایه و آشنایی بیشتر با بورس و سایر منابع دانست.

در ادامه احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین اظهارداشت: برگزاری نمایشگاه صنعت مالی با محوریت بورس، بانک، بیمه و رمز ارزها، بستر مناسبی برای آشنایی علاقه‌مندان با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان است.