فرصتی بی نظیر برای علاقه مندان به فضای بازار سرمایه، گردهمایی بزرگان بازار بورس ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین
١٤٠٢/٠٥/٢١
فرصتی بی نظیر برای علاقه مندان به فضای بازار سرمایه، گردهمایی بزرگان بازار بورس ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، احمد خورگامی مدیرعامل این شرکت اعلام داشت: با توجه به ویژگی ها و مزیت های اقتصادی استان قزوین اعم از فعالیت واحدهای صنعتی و پتانسیل کشاورزی استان قزوین، مشاوره به مردم در راستای سرمایه گذاری مناسب و هدایت سرمایه های عموم به حوزه های تولید و رونق کسب و کار، یکی از نیازهای ضروری است.
وی اشاره نمود: برگزاری نمایشگاه صنعت مالی با محوریت بورس، بانک، بیمه و رمز ارزها، بستر بسیار مناسبی را برای آشنایی علاقه مندان با فرصت های سرمایه گذاری فراهم می نماید.
این مسئول افزود: اولین نمایشگاه تخصصی صنعت مالی از تاریخ 24 لغایت 27 مرداد ماه از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.
وی در خصوص حوزه فعالیت مشارکت کنندگان اظهار داشت: در این نمایشگاه نمایندگانی از سیتم های بانکداری، کارگزاری های بورس، بیمه های تجاری و غیر تجاری و شرکت های خصوصی فعال در زمینه رمز ارزها و سرمایه گذاری در قالب 25 غرفه از استان های تهران، اصفهان و قزوین شرکت خواهند داشت.
خورگامی یادآور شد: همچنین در برنامه های جانبی این نمایشگاه روزانه کارگاه های آموزشی مرتبط با فضای بازار سرمایه با حضور اساتید و بزرگان بازار بورس ایران به صورت رایگان برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند در این کارگاه های آموزشی مشارکت نمایند.