برگزاری نمایشگاه کودک و نوجوان از 26 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین
١٤٠٢/٠٤/٢٤
برگزاری نمایشگاه کودک و نوجوان از 26 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین احمد خورگامی مدیرعامل این شرکت بیان داشت: نمایشگاه مادر، کودک و نوجوان از 26 لغایت 30 تیر ماه از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین به مدت 5 روز  برگزار خواهد شد.
وی افزود: غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تعطیلات تابستانی، از جمله دغدغه ها  برای برخی از والدین محسوب می گردد.
خورگامی اشاره داشت: با توجه به این امر،  برنامه های متنوعی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است و بازدید از نمایشگاه فوق فرصت بسیار مناسبی را برای گذراندن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان  فراهم می نماید.
این مسئول اضافه کرد: همچنین مشارکت کنندگان در حوزه های مراکز ورزشی، آموزشگاه های زبان و  مراکز کمک آموزشی، نقاشی و هنرهای تجسمی، آتلیه کودک، رباتیک، اسباب بازی و وسایل سرگرمی، ملزومات سیسمونی، پوشاک و کفش کودک و نوجوان، لوازم تحریر، مبلمان و دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان و ... نسبت به معرفی تولیدات و محصولات خود اقدام خواهند نمود و بستر مناسبی برای رفع نیازهای مرتبط با عنوان نمایشگاه برای بازدیدکنندگان فراهم گردیده است.