افتتاح نمایشگاه ملزومات و تشریفات ازدواج
١٤٠٢/٠٣/٠٢
افتتاح نمایشگاه ملزومات و تشریفات ازدواج
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین نمایشگاه ملزومات و تشریفات ازدواج  عصر دوشنبه در مراسمی با حضور اسلامی صدر فرماندار شهرستان قزوین، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان، علیخانی مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری، خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی، اسلامی صدر معاون امور جوانان، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین افتتاح شد.
این نمایشگاه از تاریخ 1 لغایت 5 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپاست.
در این نمایشگاه بیش از 70 مشارکت کننده محصولات و خدمات خود در زمینه آتلیه و خدمات عکاسی، فیلم ‌برداری، گل‌آرایی و تزئینات مراسم، موسسات تشریفاتی و باغ ‌تالارها، پوشاک، مشاوره، محصولات بهداشتی و آرایشی، سالن های زیبایی مردانه و زنانه، دکوراسیون منزل محصولات و تولیدات خود را ارائه کرده اند.
نمایشگاه ملزومات و تشریفات ازدواج با حضور مشارکت کنندگانی از استان های اصفهان، تهران، قم، آذربایجان شرقی، فارس و قزوین برپا شده است.
همچنین به مناسبت روز دختر، در اولین روز از برگزاری این رویداد جشن ولادت حضرت معصومه(س)، برگزار گردید.
در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، کارگاه آموزش و شناخت پیش از ازدواج در روزپایانی نمایشگاه در سالن آمفی تئاتر نمایشگاه نیز اجرا می شود.
همچنین سه غرفه مشاوره رایگان ازدواج و خانواده،نشست های تخصصی با موضوع خانواده و فرزند آوری و غرفه نغمه های کودک نیز برپا شده و خدمت رسانی می کنند.
این نمایشگاه تا پنجم خرداد از ساعت 15 تا 21 برای بازدید علاقمندان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین واقع در بلوار نوروزیان جنب صدا و سیما برپاست.