افتتاح نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک استان همزمان با اولین نمایشگاه کار با حضور استاندار قزوین و مشاور و قائم مقام وزیر کار در امور اشتغال
١٤٠١/٠٦/٠٢
افتتاح نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک استان همزمان با اولین نمایشگاه کار با حضور استاندار قزوین و مشاور و قائم مقام وزیر کار در امور اشتغال
 
پنجمین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و اولین نمایشگاه کار با حضور استاندار قزوین و قائم مقام وزیر کار و استاندار قزوین افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، پنجمین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و اولین نمایشگاه کار عصر سه شنبه در مراسمی با حضور خادمی قائم مقام وزیرکار، اعلایی استاندار، حاجی خانی مشاور استاندار و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان، کشاورز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، افضلی رئیس سازمان صمت، خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی و جمعی از مدیران استانی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.
این نمایشگاه با هدف تقویت کارآفرینی و کمک به ایجاد کسب و کارهای کوچک و متوسط، تبادل تجربه، انتقال اطلاعات و استفاده از دستاوردهای نوین متخصصان، فعالان صنعتی و تولیدکنندگان برپا شده است.
معرفی و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با محصولات و دستاوردهای صنایع کوچک و متوسط، شناخت صنایع کوچک از ظرفیت‌های یکدیگر و کمک به بازاریابی محصولات تولید شده از اهداف برپایی نمایشگاه است.
این نمایشگاه به مدت چهار روز با حضور واحدهای تولیدکننده، خوشه‌های صنعتی در حوزه‌های صنعت، مواد غذایی، موادشوینده و بهداشتی، ساختمان، آموزش، منسوجات، بسته بندی برپاست.
احدهای تولیدکننده لوازم خانگی، دستگاههای امنیتی، پهبادهای سمپاشی و فیلمبرداری، انواع لوازم خانگی، دوچرخه، لوازم الکترونیکی، شیرینی سنتی، کفش دانسفهان، تولیدات مشاغل خانگی، مهارت بانوان و دستاوردهای زنان بازرگان، مهارت های فنی و حرفه ای، در معرض دید و فروش مردم قرار گرفته است.
نمایشگاه فوق با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تا چهارم شهریور ماه برپاست و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین از آن دیدن کنند.