نمایشگاه تخصصی کمپینگ زمینه استقبال بیشتر خانواده ها از اردوهای طبیعت گردی را مهیا می کند
١٤٠١/٠٥/٠٤
 نمایشگاه تخصصی کمپینگ زمینه استقبال بیشتر خانواده ها از اردوهای طبیعت گردی را مهیا می کند
 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ابوالحسن کبیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی و لوازم ورزشی از رویدادهای بسیار خوبی است که می تواند نیاز ورزشکاران برخی رشته ها مانند کوهنوردی را برطرف کرده و عده بیشتری را به ورزش و طبیعت گردی و آفرود و ورزش های بانشاط آشنا کند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از دستاوردهای این نمایشگاه برقراری ارتباط میان تولیدکننده و مصرف کننده است و این فرصت شرایط آشنایی تولیدکنندگان وسایل ورزشی را هم با یکدیگر مهیا می کند که می تواند نتایج خوبی داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: خیلی از کسانی که به وسایل ورزشی کوهنوردی نیاز دارند با حضور در این نمایشگاه می توانند برخی از نیازهای خود را تامین کرده و از مراجعه به تهران و سایر استانها جلوگیری شود.


کبیری اظهارداشت: َآشنایی تولیدکنندگان وسایل ورزشی و کوهنوردی با یکدیگر نیز می تواند زمینه همکاری های بیشتر را مهیا کند و سود اقتصادی برای طرفین ایجاد کند.

وی در ادامه گفت: مسئولان استان هم می توانند با ظرفیت های واحدهای تولیدکننده در عرصه وسایل کوهنوردی و طبیعت گردی آشنا شده و از فعالان این عرصه حمایت کرده و به رونق تولید کمک کنند.

کبیری یادآورشد: در صورت ارائه طرح های تولیدی از سوی شرکت کنندگان می توانیم آنها را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط لازم زمینه استفاده از تسهیلات دولتی را برایشان مهیا کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اظهارداشت: برپایی این نمایشگاه در افزایش روحیه نشاط و شادابی شهروندان و علاقمندان به ورزش هم موثر است و بازدیدکنندگان می توانند با گروههای کوهنوردی و تورهای طبیعت گردی هم آشنا شده و برای رفتن به تورهای طبعیت گردی تشویق شوند.

وی اضافه کرد: حضور جوانان و نوجوانان در این نمایشگاه و دیدن خودروهای آفرود و انواع موتورسیکلت های مسابقات رالی حتما ذهنیت خوبی در میان گروههای مختلف سنی ایجاد می کند که به ایجاد زمینه آشنایی با فضای گردشگری و رفتن به کمپ ها هم کمک خواهد شد. 

کبیری گفت: تقویت انگیزه رفتن به اردوهای خانوادگی و طبیعت گردی و رونق این رشته ورزشی و نیز ارتقای سلامت شهروندان از دیگر دستاوردهای نمایشگاه تخصصی کمپینگ وتجهیزات طبیعت گردی در قزوین است.

وی بیان کرد: اگر جوانان در این نمایشگاه حضور یابند شاید به رفتن به طبیعت بیشتر علاقمند شوند و به جای صرف وقت زیاد در فضای مجازی به طبیعت علاقمند شده و در طبیعت گردی نیز تجربه خوبی بدست آورند.

نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی از 3 لغایت 7 مرداد ماه به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپاست و علاقمندان می توانند از آن در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین واقع در بلوار نوروزیان جنب صدا و سیما دیدن کنند.