نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین افتتاح شد
١٤٠١/٠٥/٠٤
نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین افتتاح شد
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی عصر دوشنبه در مراسمی با حضور ابوالحسن کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری، عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان ، علیرضا منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین و احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.
 

در این نمایشگاه مشارکت کنندگانی از استان های قزوین، تهران، البرز، مازندران و آذربایجان شرقی محصولات خود را در حوزه های تجهیزات طبیعت گردی، کوه نوردی، صخره نوردی، ماشین های کمپر و کاروانی، خودروهای سافاری در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.
نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی از 3 لغایت 7 مرداد ماه به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپاست.

احمد خورگامی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهارداشت: خوشبختانه در بسیاری از مناطق ایران اسلامی از جمله استان قزوین ظرفیت های گردشگری و طبیعت گردی و چشم اندازهای طبعی زیادی داریم که می تواند مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: شکل گیری تورهای گردشگری و طبیعت گردی در داخل با کمترین هزینه و حداقل امکانات می تواند ساعات بانشاطی را برای شهروندان مهیا کند و این کار مستلزم آشنایی مردم با ظرفیت های طبیعیت گردی و تورهای راهنماست.

خورگامی بیان کرد: برپایی نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی فرصتی است تا شهروندان با تورهای طبیعت گردی، نحوه حضور در تورها، استفاده از وسایل ورزشی و کوهنوردی وجذابیت های اردوی های خانوادگی و انفرادی آشنا شده و انگیزه بیشتری برای حضور در این برنامه های ورزشی پیدا کنند.

وی اظهارداشت: برگزاری نمایشگاه همچنین بستر مناسبی را برای آشنایی علاقمندان با آخرین دستاوردهای کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی فراهم می کند.

این مسئول افزود: برای ایجاد جذابیت بیشتر برنامه های جنبی متنوعی برای بازدیدکنندگان پیش بینی شده کهبرگزاری مسابقه کودکانه ماشین شارژی در روز پنجم مرداد ماه و مسابقه خانوادگی آشپزی در سفر در روز ششم مرداد ماه از جمله آنهاست.

خورگامی اظهارداشت: همچنین مسابقه حرفه ای پارکور و بندبازی در روز هفتم مرداد ماه و مسابقه دارت در همه ایام برپایی نمایشگاه بعنوان برنامه های جانبی اجرا می شود.
وی گفت: نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دایر شده و پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.