برگزاری نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی از 3 مرداد ماه
١٤٠١/٠٥/٠٢
برگزاری نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی از 3 مرداد ماه
 
 به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ، احمد خورگامی مدیرعامل این شرکت اعلام داشت : با توجه به پتانسیلی که در زمینه ی گردشگری و طبیعت گردی در کشور ایران وجود دارد، بسیاری از افراد از تمامی اقشار به این حوزه روی آورده اند.
خورگامی اشاره کرد : برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی را برای آشنایی علاقمندان با آخرین دستاوردهای کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی فراهم می نماید.
وی افزود : نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی از 3 لغایت 7 مرداد ماه به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.
این مسئول یادآور شد : مشارکت کنندگان از استان های قزوین، تهران، البرز، مازندران و آذربایجان شرقی محصولات خود را در حوزه های تجهیزات طبیعت گردی ، کوه نوردی ، صخره نوردی، ماشین های کمپر و کاروانی، خودروهای سافاری و ...  در نمایشگاه فوق به نمایش خواهند گذاشت  .
خورگامی یادآور شد : برگزاری مسابقه کودکانه ماشین شارژی(پنجم مرداد ماه)، مسابقه خانوادگی آشپزی در سفر(ششم مرداد ماه)، مسابقه حرفه ای پارکور و بندبازی (هفتم مرداد ماه) و مسابقه دارت (همه روزه) از جمله برگزاری برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
این مسئول در پایان افزود : نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دایر می باشد و پذیرای بازدیدکنندگان محترم خواهیم بود.