افتتاح نمایشگاه کالای ایرانی،خانه ایرانی با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)
١٤٠١/٠٤/٢٢
افتتاح نمایشگاه کالای ایرانی،خانه ایرانی با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)
 

نمایشگاه کالای ایرانی، خانه ایرانی در مراسمی با حضور فرمانده سپاه استان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ، عصر دوشنبه در مراسمی با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان، احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان، نمایشگاه کالای ایرانی، خانه ایرانی افتتاح شد.

تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی و کالاهای ایرانی محصولات خود را از امروز تا 24 تیرماه در معرض دید و فروش مردم قرار داده اند.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: با تاکید مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی با برپایی این نمایشگاه تلاش کرده ایم تا کالاهای ایرانی مرغوب و با کیفیت ساخت داخل را با قیمت مناسب و بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با هدف کمک به تحقق شعار رونق تولید و معرفی توانمندی های کارخانه های تولید محصولات مختلف برپا شده و می تواند انگیزه خرید داخلی را بیشتر کند.

خورگامی افزود: بدون تردید برای رسیدن به رشد اقتصادی مطلوب نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در میان شهروندان هستیم تا زمینه حمایت عملی از تولیدات داخلی مهیا شود و برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی برای معرفی توانمندی های صنعتگران و تولیدکنندگان، تبادل تجربه، انتقال اطلاعات و تجارب و همچنین زمینه استفاده بیشتر از دستاوردهای نوین برای فعالان عرصه تولید هم مهیا می شود.

وی یادآورشد: نمایشگاه کالای ایرانی و خانه ایرانی به مدت پنج روز با حضور واحدهای تولید کننده و عرضه کننده  از استان های تهران، قزوین، زنجان، همدان، البرز، گیلان، قم و آذربایجان شرقی برپاه شده و شهروندان می توانند همه روزه از ساعت 16 تا 22 از آن دیدن کنند.

این مسئول در پایان اشاره کرد: از سوی مشارکت کنندگان کالاهایی شامل لوازم خانگی، تجهیزات آشپزخانه، صنایع چوبی، لوستر، دکوراسیون داخلی، فرش ماشینی و دستباف عرضه شده است.