شهردار قزوین: برپایی نمایشگاههای گل و گیاه موجب ایجاد فضایی مفرح و با نشاط در شهر و تقویت آرامش روحی شهروندان می شود.
١٤٠١/٠٤/١٤
شهردار قزوین: برپایی نمایشگاههای گل و گیاه موجب ایجاد فضایی مفرح و با نشاط در شهر و تقویت آرامش روحی شهروندان می شود.
 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین مهدی صباغی شهردار قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه گل و گیاه اظهارداشت: نگاه مدیریت شهری بر روی تداوم زیبایی در شهر و ایجاد شرایط روحی مطلوب‌تری برای شهروندان است.
وی با اشاره به به دلایل اهمیت زیبایی بصری شهر، گفت: زیبایی شهر یکی از ساده‌ترین و مهم‌ترین عناصر عدالت اجتماعی است و ما این حق را برای تمامی شهروندان در هر کجای شهر قائل هستیم تا از فضایی مفرح و شاد بهره برده و با روحیه بهتری در شهر  زندگی کند.
صباغی تصریح کرد: در تغییرات منظر شهری همواره تاکید بر توزیع عادلانه امکانات شهری است و خوشبختانه بر پایی اینگونه نمایشگاهها حتما می تواند به  آرامش روحی و روانی مردم هم کمک کند.
وی اضافه کرد: زیباسازی شهر زمینه‌ای فراهم می‌کند که با نرم‌ترین روش‌های مدیریتی شهر را اداره کنیم و در فرهنگ شهروندی تغییرات مثبتی ایجاد کنیم.
شهردار قزوین یادآورشد: هدف از گل کاری، فضاسازی شهری و برپایی نمایشگاه گل و گیاه دعوت از شهروندان برای مهربانی و سخاوتمندی بیشتر است و باید از ابزار نمایشگاه گل و گیاه استفاده کنیم تا شهر قزوین همواره شهر زیبایی باشد و حال و احساس خوبی به شهروندان منتقل کند.
صباغی تصر یح کر د: قزوین از کهن شهرهای قزوین است و در این شهر در گذشته نیز توجه زیادی به گل و گیاه وجود داشته و از نظر اکو سیستم زیست محیطی هم موقعیت  خوبی داریم و از شهرهای شاخص هستیم و وجود حدود 4700 هکتار باغستان سنتی که در یونسکو نیز ثبت جهان شده یک  ظرفیت ارزشمند است که می تواند به شادابی و سالم سازی فضای زندگی کمک کند.
شهردار قزوین بیان کرد: مردم قزوین هم خوشبختانه علاقه زیادی به گل و گیاه آپارتمانی دا رند و می خواهند در فضای زندگی خود حتی اگر کوچک باشد از فضای سبز و گل های زیبا استفاده کنند و امیدواریم این نمایشگاه بتواند زمیتنه تهیه گل و  گیاهان متنوع و مورد علاقه شهروندان را مهیا کند.
صباغی از خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان که با تنظیم تقویم نمایشگاهی مناسبی زمینه برپایی نمایشگاه های متنوع تخصصی و عمومی را مهیا کرده اند تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این نمایشگاه با استقبال مردم روبرو شده و بتواند روزهای توام با نشاطی را برای شهروندان مهیا کند.