برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از 6 تیر ماه
١٤٠١/٠٤/٠٦
برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از 6 تیر ماه
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین احمد خورگامی مدیرعامل این شرکت اظهار داشت:  فرش اصيل دستباف ايراني ، در اقصی نقاط جهان به قدری درخشندگی دارد که توان انکار را از همگان سلب نموده و بر همه ما تکلیف است که این هنر ملی و ارزشمند را حفظ نماییم.
خورگامی اشاره کرد : برگزاری نمایشگاه ها نقش مهمی را در معرفی توانمندی های تولیدکنندگان و دست اندرکاران حوزه فرش دستباف ایفا نموده و بستر مناسبی را برای نمایش آفرینش زیباترین ، جذاب ترین و ارزشمندترین دستبافته های زنان و مردان هنرمند ایرانی فراهم می کند.
وی افزود: با توجه به این امر برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از تاریخ 6 لغایت 10 تیر ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.
خورگامی ادامه داد : بیش از 30  تولید کننده و فعال حوزه فرش دستباف از استان های آذربایجان شرقی، قم،  زنجان ،  چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی،گلستان، اصفهان ، کردستان، قزوین و تهران محصولات و تولیدات خود را در زمینه فرش‌های تمام ابریشم ، گبه، گلیم ،  فرش بیجار، قالی‌های روستایی و عشایری ، فرش بختیاری و ...  عرضه خواهند نمود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه یادآور شد : آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولید کنندگان داخلی، حمایت از صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش دستباف ایرانی، ایجاد فضایی جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
این مسئول در پایان گفت: طی مدت برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از ساعت 16 الی 22  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین پذیرای بازدید هم استانی های عزیز خواهیم بود.