افتتاح نمایشگاه مبلمان با حضور زین آبادی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری قزوین
١٤٠١/٠٤/٠٢
افتتاح نمایشگاه مبلمان با حضور زین آبادی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری قزوین
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ، هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان عصر دوشنبه در مراسمی با حضور سعید زین آبادی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری قزوین و احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گشایش یافت.
احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در باره این نمایشگاه گفت: با توجه به گسترش زندگی آپارتمان نشینی و گرایش مردم به استفاده از مبلمان منزل، این صنعت رشد فزاینده ای در کشور پیدا کرده است.
وی افزود : با توجه به علاقه و نیاز مردم به این هنر و صنعت و ضرورت ارتقاء سطح دانش کیفی تولیدکنندگان این کالا و نیز تقویت و رونق بازار داخلی، برگزاری این نمایشگاه در دستور کار این شرکت قرار گرفت.
خورگامی تصریح کرد: هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از تاریخ 30 خرداد لغایت 3 تیر ماه به مدت 5 روز با مشارکت تولیدکنندگان و عرضه‌ کنندگان مبلمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برپاست.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین یادآورشد: 45 مشارکت کننده از استان‌های قزوین، تهران، البرز و یزد تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.
وی گفت : معرفی محصولات متنوع فعالان این حوزه، آشنایی مصرف‌ کنندگان با توانمندی‌ های صنعت مبلمان،  فراهم کردن زمینه لازم برای انتقال تجربه تولیدکنندگان، ایجاد ارتباط تجاری و نیز توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان در قزوین است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین بیان کرد: هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جنب صدا و سیما برای بازدید علاقه‌مندان و عموم مردم دایر است.