بازدید سیاهکلی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه مشاغل خانگی
١٤٠١/٠٣/١٨
بازدید سیاهکلی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه مشاغل خانگی
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ، سیاهکلی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در دومین روز از برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی ، از این نمایشگاه بازدید نمود.
وی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد : در کشورمان هنرمند و صنعتگر به وفور داریم که آثار بسیار خوب و استانداردی را تولید می نمایند ، اما بسیاری از آنها توانایی و امکان برپایی کارگاه های صنعتی و بزرگ را ندارند و محصولات خود را در منازل تولید می نمایند.
وی  افزود : با توجه به اینکه بازاریابی ، ارائه به مشتری و سرمایه در گردش بزرگترین مشکل افراد فعال در زمینه مشاغل خانگی است ، تیمی متشکل از اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی، بسیج سازندگی ، صندوق کارآفرینی و شرکت نمایشگاه ایجاد شود که به متقاضیان ایجاد کسب و کار راهنمایی های لازم را ارائه دهند.
سیاهکلی خاطر نشان کرد : با توجه به توانمندی و تجربه مدیرعامل شرکت نمایشگاه قزوین در حوزه رسانه و شناخت کافی نسبت به بخش های جامعه و لوایح مختلف ، در این راستا می توانند نقش مهمی را ایفا نمایند.
این مسئول اشاره کرد : مردم توانایی اداره زندگی خود را دارند و مشاغل خانگی کار بسیار ارزشمندی است و می تواند معیشت خانواده را با کیفیت خوب تامین کند .لذا  باید حمایت و کمک کنیم که افراد فعال در این زمینه خود ایستا شوند.