دیدار مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین با آیت الله عابدینی امام جمعه شهر قزوین
١٤٠١/٠٣/٠٧
دیدار مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین با آیت الله عابدینی امام جمعه شهر قزوین
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ، خورگامی مدیرعامل این شرکت به همراه جمعی از کارکنان با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین دیدار کردند.
در این ملاقات خورگامی گزارشی از روند برگزاری نمایشگاه های تخصصی و عمومی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ارائه داد.
این مسئول اعلام داشت : همچنین شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در راستای هرچه بهتر شدن امر عفاف و حجاب طی ایام برگزاری نمایشگاه ها ، آمادگی خود را جهت همکاری با کارشناسان و دستگاه های ذی ربط  و همچنین آماده سازی شرایط و امکانات لازم اعلام می دارد.
امام جمعه قزوین نیز ضمن تبریک انتصاب خورگامی بیان داشت : فعالیت شرکت نمایشگاه قزوین  در راستای حمایت از شرکت ها و افرادی که وارد بازاریابی و حضور میدانی  می شوند ، بسیار ارزشمند است  
وی افزود : بسیاری از افراد و شرکت ها هستند که استعداد دارند اما در عرضه و معرفی کالای خود تجربه ای ندارند. لذا شرکت نمایشگاه بایستی  افراد مجرب  را جهت راهنمایی و کمک به این شرکت ها بکار گیرد.
 

آیت الله عابدینی با توجه به ضرورت رعایت عفاف و حجاب توسط مشارکت کنندگان طی ایام برگزاری نمایشگاه ها بیان داشت : نسبت به مساله بدحجابی نباید بی تفاوت باشیم و اصلا درست نیست که بدحجابان را در مقابل خود بدانیم چراکه آنها هم فرزندان ما هستند. لذا باید از کارشناس و افراد خبره در این امر استفاده شود .
نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد : در امر عفاف و حجاب نباید نگاه افراطی داشته باشیم و اگر از این نگاه افراطی جلوگیری نشود دوقطبی خطرناکی ایجاد خواهد شد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مد) باید از ایجاد دوقطبی در جامعه جلوگیری شود .
وی بیان داشت : در امر عفاف و حجاب اول وظیفه ما این است که کرامت انسانی را حفظ کنیم و بعد از آن تذکرات در خصوص رعایت عفاف و حجاب صورت پذیرد .