معاون امور اقتصادی استانداری قزوین : نمایشگاه خوبی در این شرایط در قزوین برپا شده و امیدواریم بتواند رضایت بخشی از شهروندان که درصدد تهیه جهیزیه برای فرزندان خود هستند را جلب کند.
١٤٠١/٠٢/٢٨
معاون امور اقتصادی استانداری قزوین : نمایشگاه خوبی در این شرایط در قزوین برپا شده و امیدواریم بتواند رضایت بخشی از شهروندان که درصدد تهیه جهیزیه برای فرزندان خود هستند را جلب کند.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین میثم پیله فروش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملزومات جهیزیه اظهارداشت: با توجه به ظرفیت مناسب و بازار مصرف استان آمادگی داریم در صورت استقبال بخش خصوصی مجتمع بزرگ تولید مبلمان و تجهیزات خانگی را در قزوین راه اندازی کنیم.
معاون امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: نمایشگاه خوبی در این شرایط در قزوین برپا شده و امیدواریم بتواند رضایت بخشی از شهروندان که درصدد تهیه جهیزیه برای فرزندان خود هستند را جلب کند.
معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه حذف واسطه و دسترسی بی واسطه مردم به کالاهای مورد نیاز است و تخفیف 30 درصدی در برخی کالاها نیز می تواند تشویقی برای خرید مشتریان باشد.
پیله فروش اضافه کرد: این نمایشگاه فرصتی خوبی در اختیار خانواده ها و زوج های جوان قرار می دهد تا با شرایط سهل تری نیازهای خود را تامین کنند.
وی گفت: تنوع این نمایشگاه مناسب است البته می توانست بهتر از این هم باشد اما امیدواریم با حذف واسطه ها و دلالان بتوانیم کالاهای اساسی و مورد نیاز خانواده ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مصرف کننده برسانیم.
معاون اقتصادی استانداری قزوین اظهارداشت: به نظر می رسد قزوین این ظرفیت را دارد که در آن هم مجتمع بزرگ تولیدی مبلمان و هم لوازم و تجهیزات خانگی احداث شود.
وی اضافه کرد: آمادگی داریم از سرمایه گذارانی که متقاضی احداث هایپر مبلمان و تجهیزات خانگی باشند حمایت کنیم و در واگذاری زمین ارزان قیمت همکاری لازم صورت خواهد گرفت.
پیله فروش گفت: در کنار اجرای این طرح می توانیم یک مجتمع بزرگ فروشگاهی مبلمان هم دایر کنیم و بازار مناسبی برای فروش کالاها احداث کنیم.
وی اضافه کرد: برای احداث مجتمع بزرگ فروشگاهی و بازار فروش هم در صورت همکاری شهرداری قزوین می توانیم مکان مناسبی در محدوده شهر و نزدیک مرکز استان را پیش بینی کنیم تا این کار عملیاتی شود.