برگزاری نمایشگاه ملزومات جهیزیه از 27 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین
١٤٠١/٠٢/٢٤
برگزاری نمایشگاه ملزومات جهیزیه از 27 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین احمد خورگامی مدیرعامل این شرکت خبر داد:  نمایشگاه ملزومات جهیزیه از تاریخ 27 لغایت 30 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا خواهد شد.
خورگامی افزود: بیش از 60 مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، همدان، تهران، البرز، قزوین، آذربایجان شرقی و غربی،گیلان و زنجان در عرصه‌های مختلف شامل لوازم خانگی، مبلمان، فرش ماشینی و دستباف، لوازم آشپزخانه، لوستر، سرویس و کالای خواب و ... محصولات خود را عرضه می‌کنند.
وی بیان داشت : برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضا‌های رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و ایجاد دسترسی بهتر به کالا‌های مورد نیاز برای زوج های در آستانه ازدواج را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد.
به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان، محصولات و کالا‌های این نمایشگاه با ارائه تخفیفات از 5 تا 20 درصد عرضه خواهد شد.
این مسئول اعلام کرد: نمایشگاه ملزومات جهیزیه در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا  ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دایر خواهد بود.