هفدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در قزوین با رعایت پروتکل های بهداشتی گشایش یافت
١٤٠٠/١٠/٢٧
هفدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در قزوین با رعایت پروتکل های بهداشتی گشایش یافت
 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین علی اصغر حاجی محمدی اظهار داشت:: هفدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از تاریخ 27 دی لغایت 1 بهمن ماه به مدت ۵ روز با رعایت پروتکل های بهداشتی با مشارکت تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مبلمان و با نظارت و همکاری اتحادیه درودگران قزوین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در حال برگزاری است.
حاجی محمدی تصریح کرد: امروزه با توجه به گسترش زندگی آپارتمان نشینی در جهان و گرایش مردم به استفاده از مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل، این صنعت رشد فزاینده ای پیدا کرده است.
وی افزود: با توجه به استقبال مردم عزیز و علاقمند و به منظور پاسخگویی به سلایق شهروندان و نیز ارتقا سطح کیفی و علمی تولیدکنندگان و با هدف معرفی محصولات متنوع این صنعت، برگزاری نمایشگاه مبلمان در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
حاجی محمدی یادآور شد: 42 مشارکت کننده از استان‌های قزوین ،تهران،البرز و همدان تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.
وی بیان کرد: آشنایی مردم با آخرین محصولات و دستاوردهای این صنعت، ایجاد بستر مناسب به منظور ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، فراهم کردن فضاهای رقابتی برای افزایش تنوع انتخاب، دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز از جمله اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی است.
حاجی محمدی اظهار داشت: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود مورد تأیید کارشناسان اتحادیه درودگران بوده و بر نحوه فروش غرفه داران در این نمایشگاه نیز نظارت دارند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین در پایان گفت: هفدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار شهید قاسم سلیمانی، جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه‌مندان و عموم دایر است.