افتتاح نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین
١٤٠٠/١٠/٠٤
افتتاح نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین
 
چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان عصر چهارشنبه با حضور معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسوولان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین مدیرعامل این شرکت در مراسم افتتاح این رویداد، گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان در راستای تداوم برگزاری نمایشگاه های تخصصی و به منظور پاسخگویی به نیاز فعالان این عرصه برپا شده است.

علی اصغر حاجی محمدی افزود: با توجه به اینکه ما همه روزه شاهد ظهور مصالح ساختمانی جدید و زیبا در حوزه صنعت ساختمان هستیم ، بنابراین یکی از ارکان اصلی معرفی و بازاریابی این فرآورده ها آشنا نمودن جامعه مهندسی و مردم با آخرین دستاوردهای فناوری در زمینه صنعت ساختمان است.
وی اظهار داشت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از امروز به مدت چهار روز با حضور ۵۲ مشارکت کننده در فضایی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود و مشارکت کنندگان آخرین دستاوردها و تولیدات خود در حوزه صنایع ساختمان شامل انواع درب ورودی ساختمان و ضد سرقت،یراق آلات پنجره،لوله و اتصالات، تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، شیرآلات بهداشتی، تجهیزات آشپزخانه،دکوراسیون داخلی،مصالح ساختمانی،لوله و پروفیل فولادی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
این مسوول خاطر نشان کرد : ارائه توانمندی های مشارکت کنندگان، معرفی کالا و خدمات جدید، سنجش توان رقابتی تولیدکنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصان و علاقه مندان با فناوری های روز از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
 چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهر قزوین برای بازدید علاقه مندان دایر است .