برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت همزمان با پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی
١٣٩٩/١٠/٣٠
برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت همزمان با پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل این شرکت بیان داشت :  هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت همزمان با پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق از تاریخ 30 دی لغایت 3 بهمن ماه  به مدت 4 روز با مشارکت تولیدکنندگان این حوزه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌گردد.
حاجی محمدی یادآور شد : استان قزوین نیز بلحاظ دارا بودن زیر ساخت ها و پتانسیل های صنعتی از جمله استقرار شهرکهای صنعتی و بخصوص شهر صنعتی البرز و تنوع تولیدات صنعتی و معادن غنی و صادرات محصولات تولیدی موقعیت ویژه ای را برای گسترش روزافزون این بخش فراهم و به یکی از مهمترین مراکز صنعتی کشور تبدیل شده است .
وی افزود: ارائه توانمندیها و معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان، سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصین و علاقمندان با تکنولوژیهای روز این حوزه، آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعتی کشور و ... از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
این مسئول اشاره کرد : 45 مشارکت کننده از استان‌های تهران ،قزوين، اصفهان ، البرز و آذربایجان شرقی تولیدات و محصولات خود را در ایام برگزاری نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
وی خاطر نشان کرد : با توجه به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ، ورود برای بازدید عموم ممنوع می باشد و نمایشگاه فوق ویژه بازدید متخصصان و صاحبان صنایع تنها با ارائه کارت دعوتنامه و ثبت نام خواهد بود و از ورود سایرین ممانعت بعمل خواهد آمد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین  المللی استان قزوین در پایان گفت : هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت همزمان با پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 20 در  محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه‌مندان و عموم دایر خواهد بود .