حاجی محمدی اعلام کرد:ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت همزمان با اولین نمایشگاه ماشین آلات ساخت و تولید ابزارآلات و تجهیزات کارگاهی برگزار می گردد
١٣٩٨/١٠/٢٣
حاجی محمدی اعلام کرد:ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت همزمان با اولین نمایشگاه ماشین آلات ساخت و تولید ابزارآلات و تجهیزات کارگاهی برگزار می گردد
 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل این شرکت بیان داشت :  ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت همزمان با اولین نمایشگاه ماشین آلات ساخت و تولید ابزارآلات و تجهیزات کارگاهی از تاریخ 24 لغایت 27 دی ماه  به مدت 4 روز با مشارکت تولیدکنندگان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌گردد.
حاجی محمدی یادآور شد : استان قزوین نیز بلحاظ دارا بودن زیر ساخت ها و پتانسیل های صنعتی از جمله استقرار شهرکهای صنعتی و بخصوص شهر صنعتی البرز و تنوع تولیدات صنعتی و معادن غنی و صادرات محصولات تولیدی موقعیت ویژه ای را برای گسترش روزافزون این بخش فراهم و به یکی از مهمترین مراکز صنعتی کشور تبدیل شده است .
وی افزود: ارائه توانمندیها و معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان، سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصین و علاقمندان با تکنولوژیهای روز این حوزه، آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعتی کشور و ... از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
این مسئول ضمن اشاره به برگزاری نشست های B2B  در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: 63 مشارکت کننده از استان‌های تهران ،قزوين، اصفهان و مرکزی تولیدات و محصولات خود را در ایام برگزاری نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین  المللی استان قزوین در پایان گفت : ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت همزمان با اولین نمایشگاه ماشین آلات ساخت و تولید ابزارآلات و تجهیزات کارگاهی در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در  محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه‌مندان و عموم دایر خواهد بود .