نیمه نخست امسال، ۲۱ عنوان نمایشگاه تخصصی و عمومی در قزوین برگزار شد
١٣٩٨/٠٨/١٢
 نیمه نخست امسال، ۲۱ عنوان نمایشگاه تخصصی و عمومی در قزوین برگزار شد
 

قزوین - ایرنا - ۲۱ عنوان نمایشگاه تخصصی و عمومی نیمه نخست امسال در حوزه‌های مختلف شامل کشاورزی، صنعت، خدمات، فرهنگی و هنری و بازرگانی از سوی شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشتر این نمایشگاه ها با هدف معرفی توانمندی های اقتصادی قزوین به مردم برگزار شد.

علی اصغر حاجی محمدی افزود: حمایت از تولیدکنندگان در سال رونق تولید و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در این خصوص از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه ها بوده است.

وی اظهار داشت: نمایشگاه های بین المللی به عنوان مکانی برای معرفی و نمایش توانمندی های بخش های مختلف می تواند در پیشبرد اهداف شعار سال موثر واقع شود.

حاجی محمدی با بیان اینکه قزوین یکی از استان های صنعتی کشور به شمار می رود و توانمندی های بالای اقتصادی آن شهره است،اظهار داشت: این موقعیت نقش و رسالت نمایشگاه های بین المللی را حساس تر کرده است و از این فرصت باید برای رشد اقتصادی استان بهره ببریم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در ادامه گفت: در برنامه‌ریزی و اجرای رویدادهای نمایشگاهی که خلاقانه‌تر و پویاتر از سال‌های گذشته در این محل صورت گرفته، تعامل با دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها و فعالان اقتصادی در دستور کار قرارگرفته است که نتایج آن را در استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان شاهد بوده ایم.

وی تصریح کرد: از جمله این رویدادها می‌توان به برگزاری رویدادهای نمایشگاهی و جشنواره ایرانی در نوروز ۹۸، طرح ضیافت رمضان، نمایشگاه دُرّ ماندگار (به مناسبت هفته عفاف و حجاب) و نمایشگاه گل و گیاه در خردادماه سال جاری در قالب هایپرگل، اشاره کرد که همگی با استقبال گسترده‌ای از سوی بازدیدکنندگان و هم استانی‌های عزیز همراه بوده‌اند.

وی یاد آور شد: برگزاری اولین نمایشگاه رفع نیازهای صنایع کوچک و متوسط منطقه‌ای استان قزوین در مردادماه سال جاری نیز با استقبال از سوی مسئولان، متخصصان و فعالان صنعتی همراه بود.

حاجی محمدی ادامه داد: دیگر رویداد مهم و تاثیرگذار در محل این شرکت، برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان به‌صورت کاملا تخصصی بود و با توجه به اینکه همه‌روزه شاهد ظهور مصالح ساختمانی نوین در حوزه صنعت ساختمان هستیم، یکی از ارکان اصلی در این صنعت شناسایی و معرفی این فرآورده‌ها در جامعه مهندسی و ارتقای سطح آگاهی مردم و آشنایی با آخرین دستاوردهای تکنولوژی درزمینهٔ صنعت ساختمان از طریق نمایشگاه ها است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه‌های تخصصی می‌تواند بستر مناسب و ایده آلی را به‌منظور تبادل اطلاعات و تجربیات بین مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان، کارشناسان و متصدیان حوزه های مختلف فراهم آورد.


لینک خبر : https://b2n.ir/46078