برگزاری یازدهمین نمایشگاه کودک ، نوجوان و سرگرمی همزمان با دومین نمایشگاه ورزش و سلامتی از 7 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین
١٣٩٨/٠٥/٠٥
برگزاری یازدهمین نمایشگاه کودک ، نوجوان و سرگرمی همزمان با دومین نمایشگاه ورزش و سلامتی از 7 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ، علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل این شرکت اظهار داشت :یازدهمین نمایشگاه کودک ، نوجوان و سرگرمی همزمان با دومین نمایشگاه ورزش و سلامتی  از تاریخ 7 لغایت 11 مرداد ماه به مدت پنج روز  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.
این مسئول افزود: ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی شهروندان در زمینه ورزش، بازی و اسباب‌بازی و سرگرمی‌های آموزشی متناسب با سطوح سنی ، آشنایی خانواده‌ها با دستاوردهای جدید مرتبط با آموزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ،آشنایی با پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه تجهیزات ورزشی، ایجاد فضای رقابتی و معرفی تجهیزات مرتبط با ورزش و سلامتی و آخرین تولیدات جدید از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه ها است.
حاجی محمدی تصریح کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در حوزه‌های بازی و سرگرمی، بازیهای فکری، کتاب و انتشارات کودک، پوشاک کودک، آموزش، تجهیزات ،لوازم و دستگاههای ورزشی، تزئینات اتاق کودک، آموزش،مهدکودک، سیسمونی و ... محصولات خود را عرضه خواهند نمود.
وی اظهار کرد: بیش از ۶۰ مشارکت کننده از استان‌های تهران، اصفهان، قزوین ، قم و البرز در فضایی به مساحت  4000 مترمربع محصولات و تولیدات خود را  عرضه خواهند نمود.
حاجی محمدی در پایان یادآور شد : یازدهمین نمایشگاه کودک ، نوجوان و سرگرمی همزمان با دومین نمایشگاه ورزش و سلامتی  در مدت برگزاری، از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما  برگزار خواهد بود .