برگزاری نهمین نمایشگاه گل و گیاه همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی و صنایع دستی از 20خردادماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین
١٣٩٨/٠٣/١٩
برگزاری نهمین نمایشگاه گل و گیاه همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی و صنایع دستی از 20خردادماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین
 
  به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل این شرکت اعلام کرد : نمایشگاه های فوق از تاریخ 20 لغایت 24 خرداد ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می گردد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افزود : نمایشگاه گل و گیاه ه در قالب اولین  هایپر گل و گیاه در فضایی به مساحت دو هزار مترمربع برگزار می گردد.
این مسئول یادآور شد: همچنین 50 مشارکت کننده در حوزه گیاهان دارویی و صنایع دستی در فضایی به مساحت دوهزار مترمربع محصولات و تولیدات خود را معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
وی ادامه داد : از جمله اهداف برپايي این نمایشگاه ها مي توان به برقراري ارتباط بين توليدكنندگان و مصرف کنندگان ،ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان و فعالان  در امر گل و گیاه و گیاهان دارویی و معرفی توانمندیهای استانها در زمینه صنایع دستی ، ایجاد فضا جهت برقراري ارتباط مستقيم بين مصرف كننده و توليد كننده و ... اشاره نمود.
حاجی محمدی در پایان افزود : نهمین نمایشگاه گل و گیاه ، همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی و صنایع دستی، در مدت برگزاري از ساعت 15 الی 21 در محل دائمي نمايشگاههاي  بين المللي استان قزوين واقع در بلوار امام خميني(ره)،جنب صدا و سيما جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.