برگزاری نمایشگاه گل و گیاه همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی ، سوغات و صنایع دستی
١٣٩٧/١١/٢٥
برگزاری نمایشگاه گل و گیاه همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی ، سوغات و صنایع دستی
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین هادی طاهرخانی مدیرعامل این شرکت اعلام کرد : نمایشگاه های فوق از تاریخ 29 بهمن لغایت 3 اسفند ماه بمدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می گردد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افزود : بیش از یکصد  تولید كننده و فعال در حوزه های گل و گیاه،  گل های زینتی و آپارتمانی،گیاهان دارویی و همچنین در حوزه سوغات و صنایع دستی از 31 استان محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
وی ادامه داد : از جمله اهداف برپايي این نمایشگاه ها مي توان به برقراري ارتباط بين توليدكنندگان و مصرف کنندگان ،ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان و فعالان  در امر گل و گیاه و گیاهان دارویی و معرفی توانمندیهای استانها در زمینه صنایع دستی ، ایجاد فضا جهت برقراري ارتباط مستقيم بين مصرف كننده و توليد كننده و ... اشاره نمود.
طاهرخانی در پایان افزود : نمایشگاه گل و گیاه،همزمان با نمایشگاه سوغا صنایع دستی،گیاهان دارویی در مدت برگزاري از ساعت 15 الی 21 در محل دائمي نمايشگاههاي  بين المللي استان قزوين واقع در بلوار امام خميني(ره)،جنب صدا و سيما جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.