با حضور استاندار قزوین،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی گشایش یافت
١٣٩٧/١١/١٦
با حضور استاندار قزوین،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی گشایش یافت
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین ،نمایشگاه شهر و روستا با عرضه محصولات روستایی و اقوام ایرانی، دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در بخش های دولتی، شهردارها، دهیاری ها و بخشداری ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور زاهدی استاندار، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه قزوین و جمعی از مسئولان استانی دوشنبه شب در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین افتتاح شد.

همزمان با برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نمایشگاه شهر و روستا، سوغات و صنایع دستی هم در این محل برپا شده و تا ۱۵ بهمن ماه برای بازدید علاقمندان دایر است.

این نمایشگاه با همکاری شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین و ستاد دهه فجر استان با حضور ۱۷۰ مشارکت کننده در فضایی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع برگزار شده و تا ۱۹ بهمن ماه دایر است.

دانش آموزان استان قزوین نیز در ۴۰ غرفه خود دستاوردهای ۴۰ مدرسه را در قالب ۴۰ واقعه انقلابی با رویکرد تحقیقی در معرض دید مردم قرار داده اند.

در غرفه های دانش آموزی این نمایشگاه واقعیتهای انقلاب در چهل سالگی به نمایش درآمده و تمامی کارها از جمله طراحی غرفه ها، انتخاب اثار توسط دانش آموزان انجام شده است.

فرمانداری ها، بخشداری ها، شهرداری ها و دستگاههای اجرایی از جمله تبلیغات اسلامی، استانداری، نیروی انتظامی، بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس، بنیاد شهید، دانشگاهها، ادارات هم بخشی از دستاوردهای خود را به میمنت جشن چهل سالگی انقلاب به نمایش گذاشته اند.

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی همزمان با نمایشگاه شهر و  روستا، سوغات و صنایع دستی از ۱۵ تا ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برای بازدید علاقمندان و عموم مردم دایر است.

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین در مراسم افتتاح گفت: دهه فجر، میلاد نوین امتی است که در تاریخ بشری، یکی از شورانگیزترین، عمیق ترین و زیباترین تحولات حماسه آفرین را بر مبنای ایمان و بر محور رهبری آفریده است.

طاهرخانی افزود: با عنایت به فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی همزمان با نمایشگاه شهر و روستا، سوغات و صنایع دستی می تواند در انتقال بخشی از دستاوردهای نظام به نسل جوان موثر باشد.

وی یادآورشد: تعمیق باورها، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و اندیشه های والای امام خمینی (ره)، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.