برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین
١٣٩٧/١٠/١٨
برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین
 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین هادی طاهرخانی مدیرعامل این شرکت اعلام کرد :  نهمین نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی از تاریخ 26 لغایت 29 دی ماه بمدت چهار روز در فضایی به وسعت چهار هزار مترمربع  با حضور بيش از 40 مشاركت كننده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افزود : باتوجه به نیاز مردم،صنعت خودرو در جهان اهمیت و جایگاه ویژه ای پیدا کرده و از جمله مولفه هایی است که می تواند موجب رونق اقتصادی کشورها گردد.
وی یادآور شد : برگزاری نمایشگاه تخصصی در حوزه صنعت خودرو میتواند به عنوان یکی از شیوه های مهم در معرفی توانمندیهای صنعت خودرو و صنایع وابسته قلمداد شود .
این مسئول یادآور شد : از جمله اهداف برپایی این رويداد اقتصادي می توان به ارائه آخرین محصولات و تولیدات بخشهای مرتبط با تولید خودروهای سواری و قطعات مرتبط ، افزایش اطلاعات متخصصان و علاقمندان این صنعت، برقراری ارتباط مستقیم جهت تامین نیاز و  .... اشاره نمود.
وی گفت : مشارکت کنندگان نمایشگاه فوق از استان های قزوین،تهران ، و مازندران محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
طاهرخانی در پایان یادآور شد: دهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)،جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقمندان و متخصصین دایر خواهد بود.