هادی طاهرخانی در مراسم گشایش نمایشگاه اظهار داشت: فرش تنها نمایشگاهی است که برای ما اهمیت دارد و این هنر ایرانی شاهکاری از زیبایی و شگفتی است که می توان دید چه کرده اند.
١٣٩٧/١٠/٠٧
هادی طاهرخانی در مراسم گشایش نمایشگاه اظهار داشت: فرش تنها نمایشگاهی است که برای ما اهمیت دارد و این هنر ایرانی شاهکاری از زیبایی و شگفتی است که می توان دید چه کرده اند.
 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین هادی طاهرخانی در مراسم گشایش یازدهمین نمایشگاهتخصصی فرش دستباف و تابلوفرش در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین اظهار داشت: فرش تنها نمایشگاهی است که برای ما اهمیت دارد و این هنر ایرانی شاهکاری از زیبایی و شگفتی است که می توان دید چه کرده اند.

وی اضافه کرد: وقتی این فرشها را می بینید ارزش هنر ایرانی نمایان می شود و هر تخته فرش یک زندگی و یک هنر زنده و ارزشنده است.

طاهرخانی تصریح کرد: خیلی از هنرمندان در خانه های گلی و مکانهای کوچک  هنرنمایی می کنند و در سراتنگشتان خود آثار خلق می کنند که چشم هر بیننده را مبهوت می کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین اظهارداشت: در این نمایشگاه  ۵۸ غرفه از سوی صنعتگر ان، تولیدکننده و فروشندگان برپاذ شده و کیفیت بالاست و امسال غرفه داران  بیشتر استقبال کردند

طاهرخانی یادآورشد: یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش تا ۸ دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برپا خواهد بود.

وی افزود: با توجه به جایگاه صنعت فرش دستباف در راستای ایجاد اشتغال و توسعه صادرات غیر نفتی، برگزاری نمایشگاه های تخصصی در این حوزه بستر مناسبی را برای بازاریابی گسترده فراهم می کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین تصریح کرد: حمایت از صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش دستباف ایرانی، آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولید کنندگان داخلی، ایجاد فضایی مناسب برای برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی بیان کرد: بیش از ۵۰  تولید کننده، صادرکننده و فعال حوزه فرش دستباف از استان های آذربایجان شرقی، قم، همدان، اردبیل، گلستان، مرکزی، فارس، اصفهان، زنجان، خراسان، یزد، چهارمحال و بختیاری، قزوین، تهران محصولات وتولیدات خود را در زمینه فرش‌های تمام ابریشم، گبه، گلیم،   فرش بیجار، قالی‌های روستایی و عشایری، فرش بختیاری، ملزومات بافت فرش در فضایی به مساحت ۴ هزار مترمربع عرضه کرده اند.یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱:۳۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما پذیرای بازدید شهروندان و علاقمندان است.