برگزاری دوزادهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، دامپزشکی، ژنتیک ، اصلاح نژاد دام و صنایع وابسته از یکم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین
١٣٩٧/٠٧/٢٨
برگزاری دوزادهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، دامپزشکی، ژنتیک ، اصلاح نژاد دام و صنایع وابسته از یکم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ، هادی طاهرخانی مدیرعامل این شرکت اظهار داشت : امروزه دام ، طیور و آبزیان به عنوان یکی از مهمترین بخشهای موثر در صنایع غذایی و ایجاد اشتغال در کشورمان و دنیا نقش حیاتی را ایفا می کند .
وی افزود: استان قزوین به سبب ویژگی های جغرافیایی از موقعیت فوق العاده ای در حوزه صنعت دام و طیور برخوردار بوده و به عنوان صنعتی پویا در این استان مورد توجه قرار گرفته است.
این مسئول یادآور شد: برگزاری نمایشگاه ها بستر بسیار مناسبی را به منظور معرفی جایگاه این صنعت به صورت جامع و در تمامی سطوح فراهم می نماید.
طاهرخانی خاطر نشان کرد: از جمله اهداف برپایی این رويداد اقتصادي می توان به ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان،ايجاد آگاهي عمومي،اخذ سفارش از مشتريان جديد،معرفي كالا و خدمات جديد،گسترش كانالهاي توزيع و ايجاد نمايندگي ، تبادل اطلاعات و تجربيات، تحقیق بازار و بازاریابی ، ورود به بازارهاي جديد،رقيب شناسي و سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان اشاره نمود.
وی افزود: تولید کنندگان محصولات دامی، گوساله شیری و گوشتی، سیستم های توزین صنعت دام و طیور، تولید گوشت مرغ و جوجه یکروزه و سیستم های اتوماسیون مرغداری و دامداری، تولید و عرضه عسل و فرآورده های زنبور عسل، خوراک مورد نياز صنايع دامپروري و مرغداری، مکمل ها و افزودنی های خوراک دام و طیور، دامپزشکي، واکسن هاي دامي و ضدعفونی کننده ها، دارو و فرآورده های بیولوژیک، ژنتیک و اصلاح نژاد دام سبک و سنگین، تجهیزات، ماشین آلات و ادوات دامپروری و ... از جمله زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه می باشد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین یادآور شد: بیش از 60 مشارکت کننده از استانهای: تهران، قزوین، البرز، مازندران، اصفهان، خراسان، آذربایجان شرقی و ... و همچنین نمایندگان شرکت های خارجی از کشورهای اسپانیا، آلمان، آمریکا، چین، سوئد و  ایتالیا آخرین دستاوردها و تولیدات خود را در فضایی به مساحت 4000 مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
طاهرخانی در پایان گفت : دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام ، طیور و صنایع وابسته از 1 لغایت 4 آبان ماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار امام خمینی(ره)،جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقمندان و متخصصان دایر خواهد بود.