گشایش نمایشگاه ورزش و سلامتی با حضور فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین
١٣٩٧/٠٧/١٧
گشایش نمایشگاه ورزش و سلامتی با حضور فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین هادی طاهرخان مدیرعامل این شرکت  در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت : نمایشگاه ورزش ،سلامتی همزمان با نمایشگاه صنایع دستی،گردشگری و تزئینات منزل از 16 لغایت 20 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می باشد.
طاهرخانی عنوان کرد: 90 مشارکت کننده از استان های قزوین،خراسان، اصفهان،تهران،همدان،البرز،کردستان،آذربایجان شرقی در فضایی به مساحت 4000مترمربع محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.
وی افزود :  توجه ویژه به حوزه ورزش کشور، ارتقاء ورزش های همگانی و قهرمانی، توسعه اماکن ورزشی، ایجاد فرصت مناسبی جهت گسترش فرهنگ طبیعت‌گردی و گردشگری ،ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی های حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی، توجه و توسعه ورزش های پایه، تقویت فرهنگ ورزش گرایی، آشنایی با پیشرفت های صورت گرفته در حوزه تجهیزات ورزشی و ایجاد فضای رقابتی و ارتقاء کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
طاهرخانی ادامه داد: همچنین معرفی توانمندیهای استانهای مشارکت کننده در نمایشگاه در زمینه صنایع دستی ، برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌ از  جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
این مسئول در پایان یادآور شد: نمایشگاه ورزش،سلامتی همزمان با نمایشگاه صنایع دستی،گردشگری و تزئینات منزل در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)،جنب صدا و سیما برگزار می باشد.