برگزاری هفتمین نمایشگاه گل و گیاه ،گیاهان دارویی همزمان با نمایشگاه پوشاک،کیف و کفش ،منسوجات
١٣٩٧/٠٥/٢٠
برگزاری هفتمین نمایشگاه گل و گیاه ،گیاهان دارویی همزمان با نمایشگاه پوشاک،کیف و کفش ،منسوجات
 

 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اعلام کرد : نمایشگاه های فوق از تاریخ 22 لغایت 26 مرداد ماه  بمدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می گردد.
این مسئول افزود : این نمایشگاه ها در فضایی به مساحت 4000 مترمربع  با مشارکت بیش از 100 فعال و تولید كننده در حوزه های گل و گیاه،  گل های زینتی و آپارتمانی،گیاهان دارویی و همچنین در زمینه پوشاک،کیف و کفش و منسوجات برگزار خواهد شد.
طاهرخانی خاطر نشان کرد : مشارکت کنندگان از استان های سمنان،تهران،اردبیل،البرز،قزوین ،مازندران،گیلان واصفهان محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
وی ادامه داد : از جمله اهداف برپايي این نمایشگاه ها مي توان به برقراري ارتباط بين توليدكنندگان و مصرف کنندگان ،ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان و فعالان ، ایجاد فضا جهت برقراري ارتباط مستقيم بين مصرف كننده و توليد كننده و ... اشاره نمود.
طاهرخانی در پایان افزود : هفتمین نمایشگاه گل و گیاه ، گیاهان دارویی همزمان با دومین نمایشگاه پوشاک،کیف و کفش و منسوجات در مدت برگزاري از ساعت 16 الی 22 در محل دائمي نمايشگاههاي  بين المللي استان قزوين واقع در بلوار امام خميني(ره)،جنب صدا و سيما جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.