مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین : دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است
١٣٩٧/٠٤/٢٠
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین : دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین هادی طاهرخانی مدیرعامل این شرکت در آیین افتتاحیه نمایشگاه خانه ایرانی ، کالای ایرانی و دُرّ ماندگار اظهار داشت :تولید محصولات با کیفیت یکی از لزوم جلب اطمینان مصرف کنندگان جهت  استفاده از کالای ایرانی و فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی است.
 
وی افزود : ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی حمایت از تولیدات داخلی را بهمراه خواهد داشت.
 
وی افزود: توانایی صنعتگران و تولیدکنندگان به حدی رسیده است که نه تنها در عرصه داخلی بلکه در عرصه بین المللی نیز میتوانند با محصولات خارجی رقابت نمایند .
 
وی اظهار داشت: به همین منظور جهت معرفی تولیدات و محصولات جدید بسترسازی مناسب یکی از اقداماتی است که باید صورت پذیرد و برگزاری نمایشگاهها فرصت بسیار خوبی را فراهم مینماید. 
 
این مسئول یادآور شد : دومین نمایشگاه خانه ایرانی ، کالای ایرانی با حضور بیش از 90 مشارکت کننده در فضایی به مساحت 4000 مترمربع در حوزه های لوازم خانگی،دکوراسیون منزل ، لوستر و ... تا تاریخ 22 تیر ماه برگزار می باشد.
 
طاهرخانی افزود : امیدواریم با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با برگزاری این نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی رواج پیدا کند و به رشد اقتصادی دست یابیم.
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین خاطر نشان کرد : در راستای حمایت از کالای ایرانی ، دومین نمایشگاه اکسپو و حراج آثار هنری هنرمندان استان قزوین از تاریخ 9 لغایت 12 مرداد ماه برگزار خواهد شد
 
طاهرخانی افزود : همچنین در اواخر آبان ماه شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین میزبان برگزاری کنگره بزرگداشت 3000 شهید استان قزوین خواهد بود.