برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه از تاریخ 20 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین
١٣٩٦/٠٥/٢٥
برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه از تاریخ 20 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ، هادی طاهرخانی مدیرعامل این شرکت اظهارداشت: نمایشگاه پاییزه در آستانه بازگشایی مدارس در قزوین با همکاری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین، اتاق اصناف مرکز استان قزوین و شرکت نمایشگاههای بین المللی استان از20 لغایت 27 شهریور ماه در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع برگزار خواهد شد.
این مسئول بیان کرد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه می توان به تنظیم بازار، تعدیل قیمت ها و تامین نیازهای اساسی مردم، عرضه مستقیم کالا توسط تولید کنندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع، انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز اشاره کرد.
طاهرخانی یادآور شد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تأئید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان بوده و بازرسان این سازمان ها بر نحوه فروش غرفه داران نظارت خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین بیان کرد: در این رویداد اقتصادی کالاهایی شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحرير و انواع مواد غذایی، مواد شوینده، بهداشتی و سلولزی عرضه خواهد شد.
وی در پایان یادآورشد: نمایشگاه فروش پاییزه در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22  در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما پذیرای بازدید عموم خواهد بود.