معاون اقتصادی استاندار:در عرصه اقتصاد باید خود را به دانش روز مسلح کنیم تا کالای ما قابل رقابت باشد
١٣٩٦/٠٥/٢٥
معاون اقتصادی استاندار:در عرصه اقتصاد باید خود را به دانش روز مسلح کنیم تا کالای ما قابل رقابت باشد
 
به گزارش روابط عمومی عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، دکتر حبیبی معاون اقتصادی استاندار در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان که در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی برگزار شد اظهارداشت: در شرایط کنونی هرکس که بتواند شغل ایجاد کند جهادگر واقعی است و با این اقدام نقش مهمی در کاهش اسیب های اجتماعی داشته است.
وی بیان کرد: اگر بخواهیم آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف کم شود باید بتوانیم با رونق فضای کسب و کار به تولید و اشتغال کمک کنیم.
حبیبی گفت: کشورهایی که شرایط خوبی داشته اما اقتصاد آنها ناکارآمد بوده از پا درآمده اند و دچار بحران شده اند و ما نیز اگر بخواهیم از اسیب ها مصون مانده و به شکوفایی برسیم باید اشتغال جدی گرفته شود.
 
معاون اقتصادی استانداری قزوین اظهارداشت: در عرصه اقتصاد باید خود را به دانش روز مسلح کنیم تا کالای ما قابل رقابت باشد و هر اقتصادی که نتواند با تولید کالای مرغوب به رقابت بپردازد محکوم به شکست  است و هرگز به پویایی نمی رسد.
وی بیان کرد: امروز با برجام بسیاری از محدودیت ها برداشته شده و ارتباط ما با جهان بیشتر شده و فضا تغییر یافته است لذا باید از این فرصت بخوبی استفاده کنیم.
حبیبی یادآورشد: علیرغم همه سختی ها با کاهش نرخ تورم، بیکاری و رشد شاخص های اقتصادی در کشور نشان می دهد مدیریت ارشد کشور و استان با تدبیر توانسته شرایط را بهبود بخشد و اینده امیدوار کننده پیش روی ما قرار دارد.
وی اضافه کرد: استان قزوین در مسیر توسعه متوازن قرار گرفته و با همراهی خوب بانکها امید می رود شرایط بهتری در آینده ایجاد شود.
معاون اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: استان قزوین آماده جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی است و با ایجاد مرکز خدمات سرمایه گذاری روند صدور مجوز را تسهیل و تسریع کرده ایم تا متقاضیان تولید با راحتی بیشتری فعالیت کنند.
وی گفت: واگذاری ۵ هزار هکتار زمین به شهرک های صنعتی استان می تواند برای متقاضیان صنعتی، کشاورزی و گردشگری تشویق خوبی باشد و انگیزه آنها را برای حضور در قزوین بیشتر کند.
حبیبی تصریح کرد: همراهی خوب مدیران استان و دستور اکید استاندار قزوین برای حمایت از سرمایه گذاران موقعیت ممتازی برای استان ایجاد کرده و با بسترسازی مناسب آماده پذیرش سرمایه گذاران جدید و کارآفرینان هستیم.