پیام تبریک مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار
١٣٩٦/٠٥/١٧
پیام تبریک مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار
 
بسمه تعالی
بر همگان روشن است در دنياي کنوني كسب اطلاعات موثق و قابل اطمينان در مورد وضعيت سياسى، اجتماعى و اقتصادی بشر، امری دشوار و در عين حال بسيار ضرورى و حياتى است. خبرنگاران از عناصر اساسي اين مهم بشمار رفته و همواره گام به گام حوادث در حوزه كاري خود حركت نموده تا تحليل هاي خود را به صورت كامل و رسا ارائه دهند. حرفه خبرنگاري بدون‏ هيچ قيد و شرطي جزو مشاغل سخت و پرمخاطره است.
در ايران اسلامي در دوره هشت سال دفاع مقدس و پس از آن ،به دفعات شاهد از جان گذشتگي خبرنگاران رشيد ميهن عزيزمان در امر تهيه واقعيات و دفاع از آزادگي و اسلام بوديم. دفاع مقدس ملت ايران در مقابل تجاوز بيگانه فصلي تأثيرگذار در تاريخ اين مرز و بوم است که بخشي از آن ما حصل تلاش خبرنگاران، نويسندگان و روزنامه نگاراني بود كه با هدف اطلاع رساني و نيز انتقال فرهنگ اسلامي-انقلابي جبهه به اين معركه وارد شده بودند.
محمود صارمي از جمله خبرنگاران پر تلاش و آزاده اي بود که از حضور در خطرناکترين ميدان ها ترس به دل راه نداد و به رسالت خويش تا انتها وفادار ماند.
هفدهم مردادماه سالروز شهادت "محمود صارمي " را گرامی داشته  و اين روز ارزشمند اجتماعي را خدمت تمامی فعالان این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات ایشان را در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم شریف استان قزوین از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
    هادی طاهرخانی
    مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین