برپایی این نمایشگاه می تواند ظرفیت های تامین منابع از مسیر بورس و جذب سرمایه گذاری های مختلف را تقویت کند
١٣٩٦/٠٥/٠٤
برپایی این نمایشگاه می تواند ظرفیت های تامین منابع از مسیر بورس و جذب سرمایه گذاری های مختلف را تقویت کند
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین هادی طاهرخانی مدیرعامل این شرکت  در مراسم افتتاح نمایشگاه اظهارداشت: رشد و توسعه اقتصادی، نیازمند برخورداری از بازارهای مالی گسترده و کاراست و بازارهای مالی از دیدگاه اقتصادی به دو بخش بازار پول و بازار سرمایه تقسیم می‌شوند.
وی افزود: در تمام بخش‌های مالی کشور اعم از بازار پول، بیمه و بازار سرمایه کشور خدمات مختلف، متنوع و پیچیده‌ای عرضه می‌شود و دریافت‌کنندگان آنها باید به طور پیوسته از جزئیات آنها اطلاع پیدا کنند.
گذاری استان قزوین فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین خاطرنشان کرد: توسعه خدمات مالی و اشاعه فرهنگ استفاده از این خدمات در کشور، افزایش رفاه اقتصادی از طریق ارائه خدمات مالی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
طاهرخانی گفت: خوشبختانه در شرایط پسابرجام شاهد حضور هیئت های مختلف خارجی برای سرمایه گزاری هستیم که در استان قزوین هم این حضور قابل توجه است.
وی اضافه کرد: نمایشگاهها در واقع یک ویترین برای عرضه کالاهای تولیدی است و توانمندی های بخش های مختلف در این نمایشگاهها به مردم ارائه می شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین اظهارداشت: برپایی این نمایشگاه می تواند ظرفیت های تامین منابع از مسیر بورس و جذب سرمایه گذاری های مختلف را تقویت کند و علاقمندان با این ظرفیت ها آشنا شوند.