مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین: برگزاری این نمایشگاه بستر مناسبی بمنظور معرفی بیشتر شرکت های دانش بنیان است
١٣٩٦/٠١/٣١
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین: برگزاری این نمایشگاه بستر مناسبی بمنظور معرفی بیشتر شرکت های دانش بنیان است
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه تولیدات دانش بنیان ،نوآور و صنایع استراتژیک استان قزوین که عصر روز چهارشنبه در سالن اجتماعات محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار گردید اظهارداشت: باید دانش را محور تمامی فعالیتها قرار دهیم و برای رسیدن به توسعه پایدار باید به تحقیقات و پژوهش توجه جدی داشته باشیم.
هادی طاهرخانی در این مراسم ضمن اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و نقش شرکت های دانش بنیان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی یادآور شد: ایجاد فضای مشارکت و همکاری شرکت های صنعتی دانش بنیان با دانشگاه ها، معرفی و نمایش محصولات و توانمندیهای شرکت های دانش بنیان و صنایع نوآور استان قزوین، تبادل اطلاعات بین متخصصین و کارشناسان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
وی بیان کرد: برپایی این نمایشگاه بهترین فرصت معرفی شرکت های دانش بنیان بود و در حمایت ازشرکتهای دانش بنیان این نمایشگاه به صورت کاملا رایگان برگزار شد و مورد استقبال فعالان این عرصه قرار گرفت.
این مسئول یادآور شد: در این نمایشگاه ۶۰ غرفه در فضایی به مساحت ۴ هزار مترمربع برپا شد و محصولات تولیدی و ایده های خلاقانه در مدت سه روز در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
طاهرخانی اظهار داشت: برگزاری کارگاههای فن بازار و رویداد استارت آپ، برگزاری جلسات هم اندیشی و ارائه دیدگاهها و نقطه نظرات فعالان دانش بنیان و ارائه راهبردهای جهش در این حوزه از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه بود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین یادآورشد: مراکز رشد نباید فقط در دانشگاهها مستقر شده و فعال باشد و اگر فرصت معرفی توانمندی های این شرکتها در خارج از فضای پارک های علم و فنآوری هم فراهم شود تا دیگران هم از این ظرفیت استفاده کنند می توان به ترویج این نوع فعالیت نیز اقدام کرد.
طاهرخانی اضافه کرد: مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین: برگزاری این نمایشگاه فرصت بستر مناسبی بمنظور معرفی بیشتر شرکت های دانش بنیان استو با تداوم این برنامه ها می توان مردم را با ایده ها و دستاوردهای بومی جوانان کشور بیشتر آشنا کرد.