با حضور جمعی از مسئولین استان نخستین نمایشگاه تولیدات دانش بنیان،صنایع نوآور و استراتژیک استان قزوین کلید خورد
١٣٩٦/٠١/٢٨
با حضور جمعی از مسئولین استان نخستین نمایشگاه تولیدات دانش بنیان،صنایع نوآور و استراتژیک استان قزوین کلید خورد
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین نخستین نمایشگاه تولیدات دانش بنیان،صنایع نوآور و استراتژیک استان قزوین عصر روز دوشنبه طی مراسمی با حضور دکتر کشفی مشاور عالی استاندار قزوین ، دکتر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین ، دکتر ملکی رییس سرمایه گذاری استانداری قزوین ، مهندس خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین ، خانم بیدخام مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین ، مهندس طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ،اصحاب رسانه و مشارکت کنندگان آغاز بکار کرد .
هادی طاهر خانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در حاشیه افتتاحیه برگزاری نمایشگاه فوق اعلام کرد : نخستین نمایشگاه نخستین نمایشگاه تولیدات دانش بنیان،صنایع نوآور و استراتژیک استان قزوین از ۲۸ لغایت ۳۰ فروردین ماه در فضایی به مساحت 4000 مترمربع با حضور بیش از  مشارکت کننده 48در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می باشد.
 

وی افزود :اقتصاد دانش بنیان از پایه های سیاست های اقتصاد مقاومتی محسوب می شود و نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار دارد.
طاهرخانی خاطر نشان کرد:  با برنامه ریزی و تلاش در استفاده از دانش و خلاقیت نخبگان و فراهم آوردن محیطی مناسب برای ارائه دستاوردها ،محصولات و تولیدات  نوآور می تواند راهگشای بسیاری از مسائل جامعه شود که در این راستا برگزاری نمایشگاهها نقش مهمی را میتواند ایفا نماید
این مسئول افزود:اقتصاد دانش بنیان  بر پایه تولید و توزیع و کاربرد دانش و اطلاعات شکل گرفته و سطح بالایی از سرمایه گذاری در آن به ابداع و نوآوری اختصاص می یابد و فناوری های کسب شده با شدت بالایی مصرف می شوند و نیروی کار از تحصیلات عالی برخوردار است.
وی بیان داشت:در ایران با توجه به سیاست های کلان اقتصادی  این مقوله به عنوان یکی از پایه های محکم سیاست های اقتصادی مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ضمن اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال و نقش شرکت های دانش بنیان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی یادآور شد:از جمله اهداف برگزاری ای نمایشگاه می توان به ایجاد فضایی بمنظور  مشارکت و همکاری شرکت های صنعتی دانش بنیان با دانشگاه ها،معرفی و نمایش محصولات و توانمندیهای شرکت های دانش بنیان و صنایع نوآور استان قزوین  ،تبادل اطلاعات بین متخصصین و کارشناسان، و ... اشاره نمود.

طاهرخانی اعلام داشت:برگزاری کارگاههای فن بازار و رویداد استارت آپ ، برگزاری جلسات هم اندیشی و ارائه دیدگاهها و نقطه نظرات فعالان دانش بنیان و ارائه راهبردهای جهش در این حوزه از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه می باشد.
وی در پایان افزود: نخستین نمایشگاه تولیدات دانش بنیان،صنایع نوآور و استراتژیک استان قزوین در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)،جنب صدا و سیما پذیرای بازدیدکنندگان است.