استاندار قزوین : برگزاری نمایشگاه ها ، نشان از نشاط تولید و زنده بودن تولید و فعال بودن کارخانه ها و نیروهای تولیدی است.
١٣٩٥/١١/١٠
استاندار قزوین : برگزاری نمایشگاه ها ، نشان از نشاط تولید و زنده بودن تولید و فعال بودن کارخانه ها و نیروهای تولیدی است.
 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین آقای دکتر همتی استاندار قزوین در آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه صنایع کوچک و شهرک های صنعتی اعلام داشت : برگزاری نمایشگاه ها ، نشان از نشاط تولید و زنده بودن تولید و فعال بودن کارخانه ها و نیروهای تولیدی است.
وی افزود : با توجه به توانمندی صنعتگران و فعاعات ؟، تئلیدات ما باید به بازارهای فرا ملی فکر کنند و از فرصت هایی که در بازارهای بین المللی استا باید در راستای ارتقاء تولیداتمان استفاده نماییم.
دکتر همتی یادآور شد : برگزاری نمایشگاه ها می تواند محیط را با تولیدات آشنا نماید و فروش های محلی نیز تقویت شود.
استاندار قزوین گفت : حمایت از مسیر اقتصاد مقاومتی تکمیل زنجیره های تولید است و شرکت های دانش بنیان که در دل دانشگاه ها و در حوزه صنعت و کشاورزی هشتند باید برای تولید رقابت پذیر وارد شوند.
دکتر همتی خاطر نشان کرد : در راستای حمایت از واحدهایی که در حال تولید و تعطیلی هستند و توانایی تامین وثیقه داشته باشند و باید نوسازی کنند تسهیلات و حمایت ویژه ای از سوی بانک مرکزی صورت می گیرد در اختیارشان قرار خواهد گرفت .
وی در پایان ضمن تقدیر از شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین و شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود : امیدواریم با رقابت پذیری در مسیر رشد و تعالی بتوانیم تولید ملی را در سطح بازارهای بین المللی به نمایش بگذاری و سهم قابل توجهی از بازارهای بین المللی را به تولید ایرانی اختصاص دهیم.