برگزاری دومین نمایشگاه پژوهش در فرهنگ اقوام و ملل
١٣٩٥/٠٨/١٢
برگزاری دومین نمایشگاه پژوهش در فرهنگ اقوام و ملل
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ، طی دیدار آقای خیر اله رحمانی معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین و آقای هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در راستای برگزاری نمایشگاه پژوهش در فرهنگ اقوام و ملل همزمان با هفته پژوهش به بحث و تبادل نظر پرداختند .
در این نشست حمداله زاده اظهار داشت : با عنایت به برگزاری و استقبال خوب نمایشگاه پژوهش در فرهنگ اقوام و ملل در سال 94 ، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین بستر بسیار مناسبی بمنظور برگزاری نمایشگاه فوق خواهد بود و از پتانسیل و ظرفیت محل دائمی نمایشگاه می توان بمنظور تحقق اهداف فرهنگی در استان و همچنین برگزاری این نمایشگاه در وسعت بیشتری تر استفاده نمود.
همچنین طاهرخانی بیان داشت : بدون تردید یکی از محورهای رشد و توسعه اقتصادی جامعه ، آموزش و پرورش است و تکامل این بخش نیز موجب تکامل سایر بخش ها می گردد.
وی افزود : تاثیر آموزش و پرورش از بعد فرهنگی و اجتماعی قابل مطرح است و نقش ویژه ای را در توسعه اقتصادی را ایفا می نماید
طاهرخانی خاطر نشان کرد : شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین همکاری خود را با اداره کل آموزش و پرورش جهت برگزاری نمایشگاه ها در حوزه فرهنگی و آموزشی اعلام داشته و امیدواریم بتوانیم بمنظور دستیابی و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید در حوزه فرهنگ گام های مثبتی در استان برداریم.