رییس حراست شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین منصوب شد
١٣٩٥/٠٦/٠٩
رییس حراست شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین منصوب شد
 
به گزارش شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ، طی مراسمی با حضور پرویزی مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری قزوین ، طاهری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین ، نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین و کارکنان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ، با صدور حکمی از سوی پرویزی مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری قزوین ، محسن اصلی تبریزی به عنوان رییس حراست شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین منصوب شد.
در این حکم آمده است :
برادر بزرگوار
جناب آقای محسن اصلی تبریزی
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)
 
    احتراماً ، با توجه به تعهد و تجارب شما در امور حراستی ، جنابعالی را به عنوان سرپرست حراست نمایشگاه های بین المللی استان قزوین منصوب می نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال و سعی و تلاش خویش و بر اساس شرح وظایف پیش بینی شده این حراست در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
بدون شک توجه به موازین شرعی،اصول اخلاقی ، تبعیت از قوانین و سلسله مراتب اداری ، رعایت نظم و انضباط،  ایجاد هماهنگی و تشریک مساعی با مدیر مربوطه ، عدم دخالت در زندگی خصوصی افراد و حفظ اسرار محیط کار از امور مهمی است که جهت تحقق آن اهتمام لازم را به شایستگی معمول خواهید داشت.
 
  بهزاد پرویزی
مشاور استاندار و مدیرکل حراست