پایان کار پنجمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و سومین نمایشگاه درب ، پنجره و آسانسور
١٣٩٥/٠٦/٠٦
پایان کار پنجمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و سومین نمایشگاه درب ، پنجره و آسانسور
 
پایان کار پنجمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و سومین نمایشگاه درب ، پنجره و آسانسور

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین پنجمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و سومین نمایشگاه درب ، پنجره و آسانسور بکار خود پایان داد.
هادی نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اعلام کرد : سیستم های سرمایشی و گرمایشی بزرگترین مصرف کنندگان انرژی درصنعت  ساختمان به شمار  می روند.
وی افزود : اخیراً در کشور ما نیز راهکارهای مختلفی  در جهت اصلاح این امر ارائه شده است که  می توان استفاده از تکنولوژی های جدید از جمله تجهیزات و مصالح عایق،طراحی دقیق ساختمان از نظر معماری و انتخاب سیستم های سرمایشی و گرمایشی با ظرفیت مناسب و استفاده از ابزار و تجهیزات کنترلی را از جمله این راه حلها نام برد.
نیک فطرت خاطر نشان کرد : با توجه به این مهم پنجمین نمایشگاه تاسیسات ساختمان ،سیستم های سرمایشی و گرمایشی همزمان با سومین نمایشگاه درب،پنجره و آسانسور از تاریخ 2 لغایت 5 شهریور ماه در فضایی به مساحت 3600 متر مربع با حضور  40 مشارکت کننده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار گردید.
معرفی آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی و محصولات مرتبط با این صنعت و توانمندیهای مشارکت کنندگان،معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان،سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصین و علاقمندان با تکنولوژیهای روز این صنایع ، ایجاد فضایی بمنظور رقابت سالم میان تولیدکنندگان،فعالان و دست اندرکاران در این حوزه و ... از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.
مشارکت کنندگان از استان های قزوین،تهران و البرز محصولات خود را در حوزه های رادیاتورهای پنلی،دستگاه تهویه ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی ، لوازم بهداشتی ساختمان ، درب و پنجره و یراق آلات، پروفیل، شیرآلات ساختمان ، عایق های فوم ، پله برقی ، تابلوفرمان آسانسور ، فرآورده های بتنی و...  در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.
پنجمین نمایشگاه سیستم های سرمایشی و گرمایشی همزمان با سومین نمایشگاه درب، پنجره و آسانسور در مدت برگزاری از ساعت 17 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما پذیرای بازدید متخصصان و عموم بود .