هشتمین نمایشگاه کودک ، نوجوان و سرگرمی به کار خود پایان داد
١٣٩٥/٠٥/٠٢
هشتمین نمایشگاه کودک ، نوجوان و سرگرمی به کار خود پایان داد
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین هشتمین نمایشگاه کودک ، نوجوان و سرگرمی از تاریخ 26 تیر لغایت 1 مرداد ماه به مدت یک هفته در فضایی به مساحت دو هزار و پانصد مترمربع و با حضور 60 مشارکت کننده از استانهاي تهران،قزوين ، البرز و همدان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار گردید.
در این نمایشگاه تولید کنندگان و صاحبان صنایع در حوزه های کتاب و انتشارات کودک ، بازی و سرگرمی، بازیهای فکری ، پوشاک ، آموزش ، تزئینات اتاق کودک ، سیسمونی ، نرم افزارهای رایانه ای، آموزشگاههای هنری و ... از استانهاي تهران،قزوين و اصفهان محصولات خود را به نمايش گذاشتند و با استقبال خوب بازدیدکنندگان همراه بود .
ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی شهروندان و خانواده ها در زمینه بازی و اسباب بازی و سرگرمی‌های آموزشی متناسب با سطوح سنی کودک و نوجوان ، ایجاد فضایی بمنظور  ارائه محصولات تخصصی و آشنایی خانواده ها با دستاوردهای جدید مرتبط با آموزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ، معرفی آخرین تولیدات جدید ، افزایش نشاط شهروندان ،کاهش آسیب های اجتماعی حوزه کودک و نوجوان  و ... از جمله دیگر اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی بود .
هشتمین نمایشگاه کودک ، نوجوان و سرگرمی در مدت برگزاری  از ساعت  17 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار  امام خمینی(ره)،جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقمندان بود.