چهارمین نمایشگاه تجهیزات و خدمات ورزشی کلید خورد
١٣٩٥/٠٣/٠٤
چهارمین نمایشگاه تجهیزات و خدمات ورزشی کلید خورد
 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین چهارمین نمایشگاه تجهیزات و خدمات ورزشی عصر روز دوشنبه طی مراسمی با حضور رحیمی معاون سياسي و امنیتی استانداری قزوین،مشهدی آقایي مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ،مشارکت کنندگان و اصحاب رسانه کلید خورد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین عنوان کرد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 2000 مترمربع و با حضور بیش از  18 مشارکت کننده برپا می باشد.

نیک فطرت اضافه کرد : ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی های حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی ، آشنایی با پیشرفت های صورت گرفته در حوزه تجهیزات ورزشی و ایجاد فضای رقابتی بین مشارکت کنندگان، برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌ از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه تجهیزات و خدمات ورزشی است.

وي افزود : هیات تنیس،اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین،هیات تکواندو ، انجمن هیات های ورزشی، نمایندگی ها و مراکز تولید کننده و عرضه کننده تجهیزات و خدمات ورزشی و ... از استان های تهران،قزوین،اصفهان ،آذربایجان شرقی و ... در نمایشگاه فوق حضور دارند.

نیک فطرت در پایان خاطرنشان کرد : نمایشگاه تجهیزات و خدمات ورزشی تا 7 اردیبهشت ماه از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره)، جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقمندان می باشد.