جشنواره پژوهش در فرهنگ اقوام ملل گشایش یافت.
١٣٩٤/٠٩/٣٠
جشنواره پژوهش در فرهنگ اقوام ملل گشایش یافت.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جشنواره پژوهش در فرهنگ اقوام ملل صبح روز دوشنبه طی مراسمی با حضور سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ، محسن قاسمی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین ، رضایی زاده رییس آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین ، نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین و دیگر مسئولان استان آغاز بکار کرد.
این جشنواره با هدف آشنایی با فرهنگ و تمدن کشورهای مختلف، کشف اشتراکات و تعاملات فرهنگی و استفاده از نقاط قوت فرهنگ های مختلف تا 1 دی ماه برگزار خواهد بود.
در این جشنواره دانش آموزان مسایل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و آداب و رسوم کشورهای مختلف و استانهای ایران را مطالعه و در قالب کار پژوهشی در غرفه های خود به بازدید کنندگان ارایه می دهند.
در جشنواره پژوهش در فرهنگ و تمدن ملل و اقوام 350 دانش آموز دوره متوسطه از 50 واحد آموزشی به منظور معرفی فرهنگ و تمدن 24 کشور و 31 استان کشور مطالعات و پژوهش های خود را در 56 غرفه به بازدید کنندگان ارایه می دهند.
این جشنواره همچنین نقش موثری در تولید عزت نفس دانش آموزان دارد تا بتوانند با مطالعه فرهنگ و تمدن ملل مختلف هم جغرافیای بزرگ و هم تاریخ غنی کشور خود را بشناسند.
جشنواره پژوهش در فرهنگ و تمدن ملل و اقوام از 30آذر ماه لغایت 1 دی ماه از ساعت 8 صبح تا 16 بعد از ظهر در نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دایر است.