چهارمین نمایشگاه تخصصی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی همزمان با دومين نمايشگاه تخصصي درب،پنجره وآسانسور و صنايع مربوطه آغاز بکار خود پایان داد
١٣٩٤/٠٦/٠٧
چهارمین نمایشگاه تخصصی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی همزمان با دومين نمايشگاه تخصصي درب،پنجره وآسانسور و صنايع مربوطه آغاز بکار خود پایان داد
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین چهارمین نمایشگاه تخصصی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی همزمان با دومين نمايشگاه تخصصي درب،پنجره وآسانسور و صنايع مربوطه عصر روز سه شنبه آغاز بکار کرد.
 این نمایشگاه  امسال با حضور  40 مشارکت کننده از استان های قزوین،زنجان،اصفهان،تهران،آذربایجان شرقی،خراسان رضوی و البرز در فضایی به مساحت 3600 متر مربع برگزار  گردید.
شرکت‌های صنعتی در این نمایشگاه محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را در حوزه های دیگ بخار،منابع و مخازن و اتوکلاو صنعتی،پکیج،رادیاتور،کولر گازی،لوله های پنج لایه و اتصالات،شیرآلات،انواع رادیاتور آلومینیومی،پکیج،شوفاژ دیواری و زمینی،مشعل،سیستم های تهویه مطبوع و ... به بازدیدکنندگان و متخصصان عرضه نمودند.
ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان،معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان،سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصین و علاقمندان با تکنولوژیهای روز این صنایع و ...‌ از جمله اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی بود.
چهارمین نمایشگاه تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی همزمان با دومين نمايشگاه تخصصي درب،پنجره واسانسور و صنايع مربوطه از 3 لغایت 6 شهریور ماه از ساعت 16 الی 22 جهت بازدید متخصصان،علاقمندان و بازدیدکنندگان  دایر بود.